Algemene voorwaarden Pedicurepraktijk Bellissima
1. Algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Pedicurepraktijk Bellissima en een cliënt, tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders is overeengekomen. Door het maken van een afspraak gaat de cliënt accoord met deze algemene voorwaarden. Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en eveneens op aanvraag verkrijgbaar.
2. Normen behandelingen
Pedicurepraktijk Bellissima voert behandelingen uit met de grootst mogelijke zorg en vakbekwaamheid, in overeenstemming met de normen van het Kwaliteitsregister voor Pedicures (KRP) en branchevereniging ProVoet.
3. Tarieven
De tarieven worden onder voorbehoud van prijswijzigingen op de website van Pedicurepraktijk Bellissima vermeld.
4. Geheimhouding persoonlijke gegevens en AVG
Pedicurepraktijk Bellissima behandelt alle persoonlijke gegevens en alle vertrouwelijke informatie die de cliënt tijdens in het belang van de behandeling heeft verstrekt strikt vertrouwelijk, conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), tenzij op basis van een wettelijke verplichting anders wordt vereist . Gegevens zullen nooit zonder toestemming van de cliënt aan derden worden verstrekt. De AVG-verklaring staat vermeld op de website van Pedicurepraktijk Bellissima en is op aanvraag verkrijgbaar, door het maken van een afspraak verklaart de cliënt hiermee accoord te gaan.
5. Aansprakelijkheid
Pedicurepraktijk Bellissima is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat door onjuiste of onvolledige informatie die door de cliënt is verstrekt met betrekking tot lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik of andere relevante informatie voor de behandeling. Pedicurepraktijk Bellissima is eveneens niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen van de cliënt.
6. Annulering door de cliënt
Indien de cliënt een afspraak wil annuleren dient dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 24 uur voor de afspraak, te worden doorgegeven. Bij niet tijdige annulering of het niet verschijnen op de afspraak behoudt Pedicurepraktijk Bellissima zich het recht voor om 100% van het behandeltarief in rekening te brengen.
7. Annulering door Pedicurepraktijk Bellissima
Indien Pedicurepraktijk Bellissima door overmacht genoodzaakt is een afspraak te annuleren, wordt de cliënt zo spoedig mogelijk geïnformeerd en zal een nieuwe afspraak worden ingepland zonder extra kosten.
8. Gedragsegels
Er wordt van de cliënt verwacht dat de voeten voorafgaand de behandeling schoon en/of gewassen zijn. De cliënt dient zich tijdens de behandeling naar algemeen aanvaarde normen te gedragen. Ongepast gedrag kan na herhaaldelijke waarschuwing leiden tot onmiddellijke beëindiging van de behandeling, waarbij het volledige behandeltarief in rekening wordt gebracht.
9. Betalingsvoorwaarden
Betaling van de behandeling dient direct na de behandeling te geschieden, bij voorkeur via contante betaling of een betaalverzoek. In uitzonderlijke gevallen kan een factuur worden verstuurd, welke binnen 7 dagen voldaan dient te worden. Bij niet-tijdige betaling zullen administratiekosten en incassokosten worden doorberekend aan de cliënt.
10. Verzekering
De cliënt dient zelf zorg te dragen voor een eventuele declaratie bij zijn/haar zorgverzekering. Pedicurepraktijk Bellissima kan niet garanderen dat er een vergoeding zal plaatsvinden.
11. Klachtenprocedure
Klachten over behandelingen dienen binnen 7 dagen na de behandeling schriftelijk te worden ingediend. Pedicurepraktijk Bellissima zal binnen 7 dagen reageren op de klacht en, indien de klacht gegrond is, een passende oplossing bieden. Bij onenigheid kan de cliënt de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie, Pedicurepraktijk Bellissima is hierbij aangesloten via ProVoet.
12. Garantietermijn
Pedicurepraktijk Bellissima biedt een garantie van 7 dagen op behandelingen, mits de cliënt de (medische) nazorgadviezen heeft opgevolgd. Indien deze niet worden opgevolgd vervalt de garantie.
13. Nederlands recht
Op alle overeenkomsten tussen Pedicurepraktijk Bellissima en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze voorwaarden, is de Nederlandse tekst steeds bepalend.
AVG-verklaring Pedicurepraktijk Bellissima
Pedicurepraktijk Bellissima hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In deze privacyverklaring geven wij heldere en transparante informatie over hoe wij omgaan met uw gegevens. Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens. Pedicurepraktijk Bellissima houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Deze AVG-verklaring staat vermeld op de website van Pedicurepraktijk Bellissima en is op aanvraag verkrijgbaar.
* Doelen van de gegevensverwerking
Pedicurepraktijk Bellissima verwerkt persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:
* Welke gegevens verzamelen wij?
Wij kunnen de volgende persoonsgegevens van u vragen:
* Grondslag voor gegevensverwerking
Door het maken van een afspraak gaat u accoord met de verwerking van uw persoonsgegevens. De verwerking van uw persoonsgegevens gebeurt op basis van de volgende juridische gronden:
* Bewaartermijn
Uw gegevens worden bewaard voor de duur van de behandelovereenkomst en daarna nog maximaal 15 jaar, zoals vereist voor medische dossiers. Administratieve gegevens zoals facturen worden conform de wettelijke termijn van 7 jaar bewaard.
* Verstrekking aan derden
Pedicurepraktijk Bellissima verstrekt uw persoonsgegevens alleen aan derden wanneer dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de behandelingen of op grond van wettelijke verplichtingen. Denk hierbij aan overleg met medische professionals, zoals een podotherapeut, of aan de financiële administratie. Met alle derden waarmee wij samenwerken, hebben wij verwerkersovereenkomsten gesloten om de bescherming van uw gegevens te waarborgen.
* Beveiliging van uw gegevens
Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen getroffen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen onrechtmatige toegang, verlies of ongeautoriseerde openbaarmaking.
* Uw rechten
U heeft recht op inzage, correctie of verwijdering van de persoonsgegevens die wij van u hebben. Ook kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw gegevens, of ons verzoeken deze over te dragen aan een andere partij. Indien wij uw gegevens verwerken op basis van toestemming, kunt u deze toestemming te allen tijde intrekken.
* Klachten
Heeft u klachten over de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan? Neem dan gerust contact met ons op. Als we er samen niet uitkomen, kunt u een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Copyright © Alle rechten voorbehouden